W Endurance dużą wagę przywiązujemy do rozwijania kwalifikacji naszych pracowników, dzięki czemu możemy wspólnie osiągać wyznaczone cele biznesowe. W ostatnim czasie handlowcy z naszej firmy mieli okazję doskonalić umiejętności w zakresie twardych negocjacji.
Podczas 2-dniowego szkolenia uczestnicy poznali style negocjacji, główne błędy w obszarze negocjacji, kluczowe zasady negocjacji oraz techniki odpowiedzi na obiekcje, zastrzeżenia i wymówki.
Szkolenie trwało łącznie 14 godzin! Swoimi doświadczeniami i wiedzą podzielili się z nami wykwalifikowani szkoleniowcy: Adam Szaran oraz Roman Kawszyn. Nieoceniona była też obecność oraz pomoc w rozróżnianiu technik negocjacji przez aktora Pawła Burczyka. Scenki, odgrywanie ról klient-handlowiec pozwoliły na ćwiczenie w praktyce danych technik negocjacyjnych.
To było dla nas bardzo rozwijające doświadczenie, a informacje i praktyki ze szkolenia pomogą naszym pracownikom w lepszej i efektywniejszej komunikacji z klientami oraz partnerami w biznesie.
Oferujemy stałe wsparcie przy serwisie urządzeń, które sprzedajemy. Sprawdź, jak funkcjonuje nasz serwis techniczny.
Wszystkie dane kontaktowe w jednym miejscu. Wystarczy zajrzeć w zakładkę „Kontakt”, aby uzyskać wszelkie potrzebne informacje.