Aktualności

    25/1/2022

    Lavazza ponownie gra z WOŚP!

    Lavazza ponownie gra z WOŚP! Włoski producent kawy wspiera diagnostykę leczenia wzroku u dzieci w ramach 30. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

    Działając w duchu społecznego zaangażowania marki, Lavazza, znana włoska firma kawowa, kontynuuje nawiązaną w 2021 roku współpracę z Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy i zaplanowała szereg aktywności związanych z zaangażowaniem w 30. Finał WOŚP. W tym roku Orkiestra gra dla zapewnienia najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci. 

     

    Działania na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy dają nam ogromną radość, ale i dumę z zaangażowania w tak niesamowitą inicjatywę. Od 30. lat Jurek Owsiak i wszyscy Polacy udowadniają, że wspólnie można zmieniać świat na lepsze, że każde działanie ma znaczenie. W DNA marki Lavazza wpisana jest troska o człowieka i środowisko, dlatego jest nam po drodze, dlatego chcemy być częścią tej wspólnoty także w tym roku i grać z nią … do końca świata i o jeden dzień dłużej! ” – mówi Marco Barbieri, Poland Country Manager w Grupie Lavazza. 

     

    Tegoroczny jubileuszowy 30. Finał pod hasłem „Przejrzyj na oczy!” odbędzie się 30 stycznia 2022. Środki zebrane podczas zbiórki Fundacja przeznaczy na wsparcie okulistyki dziecięcej. Wzrok to najważniejszy zmysł człowieka. Problemy z nim związane wpływają na ogólny rozwój i poznawanie świata, dlatego tak istotne jest szybkie stwierdzenie ewentualnych nieprawidłowości i podjęcie leczenia, a czynnikiem niezbędnym do prawidłowej diagnozy i wdrożenia terapii jest nowoczesny sprzęt, którego polskim placówkom brakuje. Żeby wesprzeć kwestowanie na ten szczytny cel, Lavazza zorganizuje specjalne aukcje, których nagrody pozwolą wejść do ekskluzywnego, kawowego uniwersum Lavazzy, gdzie najwyższa jakość perfekcyjnie łączy się z ekspercką wiedzą.

     

    W ramach aukcji na rzecz WOŚP Lavazza oferuje:

    Profesjonalny kurs Barista Basic w warszawskim Centrum Treningowym Lavazza prowadzony przez głównego trenera Lavazza w Polsce Arkadiusza Domurada > LICYTUJ

    Wyjątkowy ekspres Lavazza Firma z logo 30. Finału WOŚP z przeznaczeniem dla przedsiębiorstw, wraz z rocznym zapasem kapsułek LICYTUJ


     

    W ramach bezpośredniego wsparcia celów 30. Finału WOŚP, Lavazza przekaże na rzecz Fundacji darowiznę w wysokości 250 000 PLN. Pomoże ona w wyposażeniu szpitali w niezbędny sprzęt do diagnostyki okulistycznej dzieci. 

     

    Dodatkowo, w wybranych sieciach handlowych dostępna będzie, przygotowana specjalnie z okazji 30. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, edycja kultowej kawy Lavazza Qualità Oro w eleganckiej puszce z logo WOŚP. 

     

    To będzie naprawdę wyjątkowy Finał. Już 30. raz z niezmienną energią działamy na rzecz poprawy jakości ochrony zdrowia w Polsce. Cieszymy się, ze Lavazza ponownie gra z nami.” - mówi Jurek Owsiak, Prezes Zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. – Mamy kolejny wspólny cel, zagrajmy razem i pomóżmy dzieciakom przejrzeć na oczy!” 

     

    W dniu Finału – 30 stycznia 2022 roku, Lavazza zaprasza wszystkich chętnych, wolontariuszy i darczyńców, do swojej strefy partnerskiej pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie na aromatyczną, prawdziwie włoską kawę.

     

    Aktywnościom związanym z 30. Finałem WOŚP towarzyszą kampania reklamowa w telewizji oraz Internecie,  działania w punktach sprzedaży, komunikacja w mediach społecznościowych prowadzona przez agencję Cut The Mustard oraz działania PR, za które odpowiada Solski Communications. 

     

    Wsparcie Lavazzy dla WOŚP stanowi kolejny krok w działaniach na rzecz zrównoważonego rozwoju, które firma realizuje od początku swojego istnienia, kiedy założyciel Luigi Lavazza ustanowił zbiór wartości, aktualny w polityce i działaniach Lavazza do dzisiaj. Jest to jeden z głównych celów Grupy zaangażowanej w wiele projektów skupiających się na takich kwestiach jak rozwój społeczeństw, ochrona środowiska czy dbanie o respektowanie praw człowieka. 

     

    O WOŚP 

    Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy to ciesząca się największym zaufaniem społecznym organizacja w Polsce. Założona została w 1993 roku i od tego czasu co roku, w styczniu, organizuje zbiórkę pieniędzy, która nazywa się Finałem WOŚP. Za zebrane środki Fundacja WOŚP kupuje i przekazuje w darze szpitalom dziecięcym w Polsce najnowocześniejszy sprzęt medyczny. Od początku swojej działalności Fundacja zebrała na wsparcie polskiej medycyny sumę ponad 1,5 mld PLN i kupiła ponad 67 tys. urządzeń. 

     

    30. Finał WOŚP odbędzie się 30 stycznia 2022 roku. Celem zbiórki jest zapewnienie najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci. W akcję angażuje się ponad 1600 Sztabów, w tym blisko 100 Sztabów zagranicznych w 29 krajach. Cel Finału wspierać można m.in. dorzucając się do puszek wolontariuszy lub Sztabowych Puszek Stacjonarnych bądź wykorzystując rozmaite formy wpłat w kanałach elektronicznych. Kweście towarzyszy 16. Bieg „Policz się z cukrzycą”. W Warszawie centrum wydarzeń stanowiło będzie studio telewizyjne oraz scena koncertowa w sąsiedztwie Pałacu Kultury i Nauki. W planie są koncerty m.in. zespołów Dżem, happysad, IRA, Kwiat Jabłoni, De Mono, LemON, Sorry Boys oraz Piotra Bukartyka.

     

    Informacje o Grupie Lavazza

    Założona w Turynie w 1985 roku włoska firma, od czterech pokoleń należy do rodziny Lavazza.  Jako jeden z najważniejszych producentów kawy na świecie, Grupa działa obecnie poprzez sieć oddziałów i dystrybutorów w ponad 140 krajach, 70% swoich przychodów generując poza granicami Włoch. Lavazza zatrudnia łącznie ponad 4000 osób, a w 2019 r. jej obrót wyniósł 2,2 mld EUR. Jest jedną ze 100 najbardziej prestiżowych międzynarodowych marek według Reputation Institute, zajmuje dziewiąte miejsce na świecie w dziedzinie odpowiedzialności biznesu w globalnym rankingu CR RepTrak 2019, osiągając również pierwsze miejsce w sektorze żywności i napojów oraz wśród firm włoskich. 

    Już na początku swego istnienia Lavazza opracowała koncepcję tworzenia mieszanek (blendów), czyli łączenia różnych rodzajów kawy z różnych regionów geograficznych, i nadal  jest to cecha wyróżniająca większość jej produktów. Firma ma też 30 lat doświadczenia w produkcji i sprzedaży kawy porcjowanej i systemów do jej parzenia. To pierwsza włoska marka, która zaczęła oferować kapsułkowe systemy espresso. Lavazza działa we wszystkich segmentach biznesowych — ma w swojej ofercie produkty do domu, kawiarni i punktów usługowych oraz biur. Zawsze koncentruje się przy tym na innowacyjnych technologiach i systemach konsumpcji. 

    Lavazza zwiększa świadomość swojej marki w skali globalnej m.in. poprzez ważne projekty partnerskie, ściśle związane z jej strategią internacjonalizacji. W świecie sportu jest obecna na turniejach tenisowych Wielkiego Szlema, w świecie sztuki współpracuje natomiast z prestiżowymi muzeami, takimi jak Muzeum Guggenheima w Nowym Jorku oraz Państwowe Muzeum Ermitażu w Petersburgu.

    W skład Grupy Lavazza wchodzą liczne spółki, w tym francuskie Carte Noire i ESP (przejęte odpowiednio w 2016 i 2017 r.), duńska Merrild (2015), amerykańska Kicking Horse Coffee (2017), włoska Nims (2017) i australijska Blue Pod Coffee Co (2018). Po sfinalizowaniu przejęcia pod koniec 2018 r. utworzono jednostkę biznesową Lavazza Professional, która obejmuje popularne systemy dostarczania kawy do biur (OCS) i automaty sprzedające Flavia i Klix.



    « powrót